وظایف و مسئولیت ها :
۱. نظارت بر حسن اجرای ضوابط و مقررات و حفاظت پرسنلی در راستای ارج نهادن به کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع
۲. نظارت مستقیم و مستمر بر عملکرد نیروهای تحت سرپرستی و نظارت بر انضباط کاری کلیه پرسنل در سطح شرکت
۳. تقسیم و تعیین محل خدمت نیروهای تحت سرپرستی
۴. ارائه نظر در خصوص گزینش پرسنل جدید الاستخدام
۵. تشکیل کلاسهای آموزشی جهت پرسنل واحد حراست و دعوت از کارشناسان نظامی و امنیتی و پیش بینی لوازم و تجهیزات مورد نیاز
۶. دریافت و توزیع و نگهداری اسناد و مدارک محرمانه واصله از موسسات و وزارتخانه ها برابر ضوابط مربوط به اسناد طبقه بندی شده
۷. تهیه گزارشات حراستی و امنیتی به مقامات بالادستی
۸. تعیین نیازهای آموزشی پرسنل تحت سرپرستی و اعلام آن به دفتر منابع انسانی در چارچوب نظامنامه ، ضوابط و مقررات آموزشی
۹. و ....